believeinyou

Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

Candice Accola!

Av K M - 13 maj 2013 20:56

 

Ja idag fyller våran underbara Candice Accola hela 26år! Hon är född 13 maj 1987 , Houston, Texas, USA. 

hon har en yngre bror.

Hennes far, Kevin, är en hjärt-kärl-och thoraxkirurg och hennes mor, Carolyn, var tidigare en miljöingenjör innan han blev en hemmafru.

Candice är mest känd för hennes roll i The Vampire Diaries     

Men Hon är också sångare och låtskrivare. 

Hon är såklart nära vänner med hennes Vampire Diaries co-stjärnor Nina Dobrev, Katerina Graham, Ian Somerhalder och Michael Trevino. Candice var med i sin första film, Pirate Camp, 2007. Hon har gästspelat i TV-serien How I Met Your MotherSupernaturaloch Greek. Hon har även medverkat i filmer som On The DollJunoDeadgirl och X & O's. Hon har också varit med i Hannah montana the movie där hon är bakgrundsångare. Hon är 173cm lång. Dom valde Candice till rollen som Caroline Forbs för att hon hade talangen att kunna få folk att skratta och gråta på samma gång. Och folk som ser/sätt serien förstår vad dom menar. Hon var också med i Hannah Montanas/Miley Cyrus världsturne som hennes bakgrundsångare. Vilket om man frågar mig är väldigt coolt.

      Här är lite fler bilder på våran vackra Candice Accola! Hoppas att du kanske vill ta reda på lite mer om henne. Jag ska iväg och titta på The Vampire Diraries med min mamma nu så vi hörs och hoppas att ni får en fortsatt trevlig kväll! -K

 

Glöm inte att Twittra GRATTIS till Candice idag eftersom det är hennes födelsedag! https://twitter.com/CandiceAccola

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av K M - 23 juni 2013 23:42

Asså.. Jag borde igentligen inte att ha blogg! För jag kommer ju aldrig ihåg den ändå! Jag är ju värdelös på detta med bloggande! Men jag ska nog skärpa mig nu under sommarlovet, så jag kan berätta om mina galenskaper! Förra veckan så var jag på ukm ...

Av K M - 2 juni 2013 20:41

Tja alla idag har jag inte gjort så mycket! Men jag har börjat på en ny serie som heter Teen Wolf och är as grym!! Den handlar då om en kille som heter Scott han är väldigt kär i en tjej och ska bjuda ut henne då han plöstligt en kväll blir bit...

Av K M - 2 juni 2013 16:46

Idag så har jag egentligen inte gjort så mycket har precis skrivit på papprerna till UKM riks. Jag hoppas att det blir kul! Men självklart så kommer jag att sakna M men det är sånt som händer man kan ju inte göra allt tillsammans hela tiden, men det ...

Av K M - 1 juni 2013 11:28

Vilka söta läsare har jag som ÄLSKAR gosupermodel lika mycket som jag gör?  Jag har varit medlem på gsm sedan 2008, så jag är en trogen "kund" där, älskar att vara där. På något sätt så känner man sig som hemma och trygg när jag är där. Det finns j...

Av K M - 29 maj 2013 22:19

Hej alla sötnosar förlåt så hemskt mycket för dåligt bloggande ! Men nian suger som K har berättat om! Idag har jag somnat i klassrummet xd och A jo jag är faktiskt seriös jag var så förbannat trött xD Men vaknade lika snabbt som jah somna till! ...

Presentation


Hej! Vi är två tjejer som betecknar oss som K och M. Vi kommer blogga om våra liv och vad vi har gått igenom! Hoppas ni gillar det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du all fakta om kändisar?
 Ja
 Nja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards