believeinyou

Alla inlägg den 2 juni 2013

Av K M - 2 juni 2013 20:41

Tja alla idag har jag inte gjort så mycket!

Men jag har börjat på en ny serie som heter Teen Wolf och är as grym!!

Den handlar då om en kille som heter Scott han är väldigt kär i en tjej och ska bjuda ut henne då han plöstligt en kväll blir biten av något och sedan blir allt upp och ner för han!! SJUKT BRA SJUKT SPÄNNANDE!

LOVE IT!

Det är ju såklart någon som är ute för att döda scott också men han har som tur sin bästa vän Stiels !

   

Av K M - 2 juni 2013 16:46

Idag så har jag egentligen inte gjort så mycket har precis skrivit på papprerna till UKM riks. Jag hoppas att det blir kul! Men självklart så kommer jag att sakna M men det är sånt som händer man kan ju inte göra allt tillsammans hela tiden, men det finns nog ganska många snygga killar där så jag hoppas att jag överlever ;)

Sen nu alldeles nyss så har jag ansökt om att få bli modell igen, föra gången så svarade dom inte så nu fick dom en ny ansökan. Hoppas att det funkar för jag vill verkligen bli modell. Jag är 175cm lång har storlek 36. Så jag hoppas att dom tar emot min ansökan nu! Men man vet ju aldrig. Sen vid 14:00 tiden så var jag och tittade på fotboll, super kul min bror gjorde 3mål eller om det var 2st. Det var super kul att se men det blev väldigt varmt och jag hade glömt kepsen så det blev väldigt ljust. Men nu ska jag fortsätta på gsm så ga det bra alltihopa!! :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Vi är två tjejer som betecknar oss som K och M. Vi kommer blogga om våra liv och vad vi har gått igenom! Hoppas ni gillar det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Gillar du all fakta om kändisar?
 Ja
 Nja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards